InTeco Value Within - metodyka i projekty optymalizacyjne
InTeco Value Within - metodyka i projekty optymalizacyjne
Partnerskie relacje oparte na wiarygodności i zaufaniu
Partnerskie relacje oparte na wiarygodności i zaufaniu

Widok aktualności

Wirtualizacja Systemu SAP ERP

W maju 2015 zakończonono ponad półroczny projekt migracji SAP BW oraz SAP ERP z architektury HP-UX IA64 na zwirtualizowaną i konwergetną infrastrukturę opartą o technologię VMware. Cała przeznaczona do zwirtualizowania infrastrutkura została zmigrowana równolegle do systemu operacyjnego Suse Linux.

 

Zmigrowano kilkanaście instancji serwerów SAP ERP oraz SAP BW, systemy produkcyjne, testowe oraz developerskie, uruchomiono infrastrutkurę kopii bezpieczeństwa opartą o deduplikację jak również farmę serwerów zarządzających całym środowiskiem.

 

Migrację poprzedziły liczne testy oraz migracje testowe, operacje z systemami produkcyjnymi były szczegółowo rozplanowane co do każdej godziny (a w niektórych przypadkach minuty), na koniec zostały przeprowadzone testy funkcjononalne realizowane z pomocą najbardziej doświadczonych konsultantów InTecoBS

W ramach projektu wdrożono pełną infrastrutkurę opartą o macierz 3PAR 7400 o pojemności RAW ponad 160 TB, 2 Obudowy C7000 Blade System Enclosure wyposażone w konwergentne moduły VC FF-20/40 F8 i obsadzone serwerami BL460G8. W ramach projektu przygotowano całkowicie nowe środowisko backupu oparte o 2 deduplikatory StoreOnce 4700 oraz Bibliotekę taśmową MSL6480.

 

W ramach prac uruchomiono również serwery SAP HANA 1TB (wraz z HP Serviceguard) w układzie DualProposal w celu przeniesienia tabeli SAP CO-PA. Całość projektu poprzedzona była modernizacją sieci szkieletowej w oparciu o przełączniki HP serii 5500 co umożliwiło wykorzystanie interfejsów DAC-QSFP 40G w relacji Szkielet Sieci - Obudowy C7000. Środowisko FC jest monitorowane poprzez system BNA Storage Essientials (SAN).

 

Całość projektu zrealizowana została wspólnie z firmą HP Polska Sp. z o.o.

Pozostałe aktualności:

Upgrade Sharepoint 2019

Rozpoczęliśmy projekt Upgrade Sharepoint 2019 (z wersji 2013) w grupie Amica. Nowe środowisko ma za zadanie uruchamiać skomplikowane przepływy pracy oraz być centralnym punktem wymiany dokumentów oraz głównym źródłem informacji dla pracowników z wielu krajów Europy oraz Azji.

Wdrożenie System Center Configuration Manager (SCCM)

W styczniu 2018 roku ukończyliśmy projekt związany z wdrożeniem SCCM. Na projekt składała się instalacja oraz konfiguracja środowiska w grupie kapitałowej Amica (projekt przeprowadzono zarówno w krajach europejskich jak i azjatyckich). Implementacja ta pozwala na w pełni zarządzalne manipulowanie jednostkami roboczymi i serwerami (2000+) z dowolnego miejsca na Ziemi.