InTeco Value Within - metodyka i projekty optymalizacyjne
InTeco Value Within - metodyka i projekty optymalizacyjne
Partnerskie relacje oparte na wiarygodności i zaufaniu
Partnerskie relacje oparte na wiarygodności i zaufaniu

Aktualności

Upgrade Sharepoint 2019

Rozpoczęliśmy projekt Upgrade Sharepoint 2019 (z wersji 2013) w grupie Amica. Nowe środowisko ma za zadanie uruchamiać skomplikowane przepływy pracy oraz być centralnym punktem wymiany dokumentów oraz głównym źródłem informacji dla pracowników z wielu krajów Europy oraz Azji.

Wdrożenie System Center Configuration Manager (SCCM)

W styczniu 2018 roku ukończyliśmy projekt związany z wdrożeniem SCCM. Na projekt składała się instalacja oraz konfiguracja środowiska w grupie kapitałowej Amica (projekt przeprowadzono zarówno w krajach europejskich jak i azjatyckich). Implementacja ta pozwala na w pełni zarządzalne manipulowanie jednostkami roboczymi i serwerami (2000+) z dowolnego miejsca na Ziemi.

LMS – centralny system szkoleń online.

W czerwcu 2017 z powodzeniem zaimplementowaliśmy system LMS, który za zadanie ma dostarczać e-szkolenia dla wszystkich pracowników grupy Amica, nawet tych zagranicznych. Dzięki bardzo zaawansowanemu modułowi jesteśmy w stanie w czasie rzeczywistym dostarczyć jednolite szkolenie dla wybranej grupy użytkowników i na bieżąco monitorować efekty pracy.

HPE Case Study: Amica

Zapraszamy do obejrzenia filmu HPE Case Study Amica.

Wirtualizacja Systemu SAP ERP

W maju 2015 zakończonono ponad półroczny projekt migracji SAP BW oraz SAP ERP z architektury HP-UX IA64 na zwirtualizowaną i konwergetną infrastrukturę opartą o technologię VMware. Cała przeznaczona do zwirtualizowania infrastrutkura została zmigrowana równolegle do systemu operacyjnego Suse Linux.

 

Zmigrowano kilkanaście instancji serwerów SAP ERP oraz SAP BW, systemy produkcyjne, testowe oraz developerskie, uruchomiono infrastrutkurę kopii bezpieczeństwa opartą o deduplikację jak również farmę serwerów zarządzających całym środowiskiem.

 

Migrację poprzedziły liczne testy oraz migracje testowe, operacje z systemami produkcyjnymi były szczegółowo rozplanowane co do każdej godziny (a w niektórych przypadkach minuty), na koniec zostały przeprowadzone testy funkcjononalne realizowane z pomocą najbardziej doświadczonych konsultantów InTecoBS

Wdrożenie systemu Mobile Device Management - MDM

Wdrożenie systemu MDM opartego o rozwiązania Mobilelron światowego lidera w zakresie bezpieczeństwa urządzeń mobilnych pracujących pod różnymi systemami operacyjnymi (iOS, Android, Windows Phone).

W ramach projektu zabezpiczone kilakset urządzeń mobilnych a wartością dodaną jest wykorzystanie produktu Docs@Work (udostępnianie treści) oraz Web@work (dostęp do sieci Intranet)

Implementacja Systemu Centralnego Przetwarzania Danych

Inżynierowie InTeco Business Solutions Sp z o. o.o. zrealizowali projekt umożliwiajacy znaczne zwiększenie wydajności systemów do tworzenia kopii zapasowych i przechowywania danych w Grupie Kapitałowej Amica Wronki S.A.

Na środowisko przetwarzania danych składa się ponad sto serwerów obsługujących różnego rodzaju systemy: zarówno korporacyjną pocztę elektroniczną, intranet, środowisko pracy grupowej Microsoft SharePoint oraz rozwiązania do wspomagania projektowania i sterowania procesem produkcji. Około siedemdziesięciu serwerów zostało poddanych wirtualizacji przy pomocy oprogramowania VMware vSphere.

Do backupu danych firma używała wcześniej oprogramowania współpracującego z biblioteką taśm magnetycznych. Wdrożenie na dużą skalę wirtualizacji spowodowało jednak problemy z tworzeniem kopii zapasowych serwerów wirtualnych, dlatego niezbędna stała się wymiana także systemu do tworzenia kopii zapasowych i przechowywania danych.

Potrzebna była również wymiana systemu do backupu stacji roboczych, z których część łączy się z centralą firmy zdalnie (w tym komputery zlokalizowane w oddziale rosyjskim). Stosowane wcześniej rozwiązanie do backupu desktopów i laptopów nie spełniało pokładanych w nim oczekiwań.